Вести

Родитељи упозоравају: Девојчица улази у каду с мобителом и умире од јаког електричног удара

Родитељи упозоравају: Девојчица улази у каду с мобителом и умире од јаког електричног удара


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Девојка се купа мобителом и умире од струјног удара
У Сједињеним Државама 14-годишња девојчица умрла је од струјног удара јер се купала својим мобилним телефоном и пала је у каду. Породица покојника сада се обратила јавности да каже другим младима колико је опасна комбинација воде и струје.

Електрични удар током купања
Четрнаестогодишња девојчица умрла је у викенду у Америци јер је узела мобител у каду. Према извештајима медија, тинејџерка из Луббоцка у Тексасу била је струјна када је телефон прикључен на кабл за пуњење пао у воду. Породица покојника сада жели да упозори остале тинејџере и да укаже колико опасни могу бити струја и вода.

Телефон у кади
Како јавља вест "КЦБД", инцидент се догодио у недељу у очевој кући у Ловингтону (Њу Мексико).

Према њеној породици, 14-годишња Мадисон Цое отишла је у купатило својим мобителом.

Мајка и бака тинејџера рекли су емитеру да је девојчица била у кади и узела телефон, који је био прикључен на кабл за пуњење који је био прикључен у утичницу.

"На руци је била ознака опекотина, рука која би зграбила телефон. Било је очигледно шта се догодило “, рекла је бака.

Девојчица је у болници проглашена мртвом
Локална полиција још није желела ништа да потврди или демантује. Према КЦБД-у, службеници су позвани за помоћ у ручак 9. јула и пронашли девојку која није реаговала.

Мере спашавања живота спроведене су на лицу места и током транспорта у болницу, али на крају нису успеле. У клиници је адолесцент проглашен мртвим.

Иако први докази показују да је смрт усљед струјног удара, полиција не жели да коментарише узрок смрти док се не заврши истрага, наводи се у саопштењу за јавност.

Подићи свест о опасности
"То је таква трагедија која се не мора десити никоме. Желимо да из свега направимо нешто добро и повећамо свест о томе да у купатилу не користимо мобител који је прикључен и пуњен “, рекла је бака.

„Морамо бити сензибилисани. Морамо научити своју децу да струја и вода не припадају заједно “, рекла је бака која тугује због губитка своје унуке, коју је називала„ звездом ока “.

„Сви нам јако недостају. Оно има посебно место у мом срцу. "

Након струјног удара, обавезно потражите лекара
Електрични удар може имати драматичне последице по људе - чак и ако се не одвија у води.

Између осталог, могу се појавити опасне по живот срчане аритмије, које понекад доводе до вентрикуларне фибрилације.

Тада срце куца тако брзо да више не ефикасно пумпа крв у циркулацију. Резултат може бити срчани застој.

Уз то, постоји ризик од затезања мишића плућа услед струје, што у најгорем случају може довести до застоја дисања.

Здравствени стручњаци саветују одлазак лекару након струјног удара, чак и ако вам иде добро. Јер аритмије се такође могу појавити касно.

Међутим, ако осетите симптоме као што су убрзан рад срца, убрзан рад срца, недостатак даха или грчеви у грудима одмах након струјног удара, хитне службе морају бити одмах позване. (оглас)

Информације о аутору и извору


Видео: MESALICA - zastita od elektricnog udara (Јули 2022).


Коментари:

  1. Arashijind

    Разумијем ово питање. Можете да разговарате.

  2. Ephram

    Извините због ометања ... упознат сам са овом ситуацијом. Позивам вас на дискусију.

  3. Jedi

    Е сад то је тако нешто!

  4. Ceardach

    Нека врста лошег укуса

  5. Jeryl

    Ви сте апстрактна особа

  6. Tezcacoatl

    У то је нешто. Сада ми је све постало јасно, хвала вам пуно на информацијама.



Напиши поруку